Monday, June 11, 2007

Χθες




9 comments:

Кроткая said...

γκρρρρρ!
άμα είναι να μου τρίβεις στη μούρη παραλίες, δεν ξανάρχομαι!

diastimata said...

Ελευθεροτυπία;! Μπλιαχ! Ούτε ένα dvd της προκοπής!

ΥΓ. Το σημάδι στην άμμο από ποιο μέρος του σώματός σου έγινε; Καλά λέω εγώ ότι με περνάς στο βάρος -κι όχι στο ειδικό!

november said...

@krot: χαχαχα...οκ, θα προσπαθήσω!
@diastimata: Έχει και το πρώτο θέμα από κάτω και τον Ε.Τ. - το σημάδι στην άμμο; Η φωτό τραβήχθηκε από την ξαπλώστρα στο σημείο που νωρίτερα ήταν το περιοδικό - που είναι και ελαφρύ!

diastimata said...

krotkaya said

άμα είναι να μου τρίβεις στη μούρη παραλίες, δεν ξανάρχομαι!

κι έπειτα, November said

θα προσπαθήσω!

-----------------

ΨΕΜΜΑΤΑ αγαπητή Βελγίς! Την ψυχολόγησα εγώ! Ακόμη κι όταν έβρεχε, Θερμαϊκό μας κότσαρε για φωτογραφία! Θα μας πεθάνει στην άμμο και στα τιρκουάζ νερά, η κακίστρω!

Τάκι Διαστηματάκι said...

εσύ Διατήματα τι γκρινιάζεις. Δτα δυο βήματα τον έχεις το θερμαϊκό!
Εμείς τι φταίμε, που πρέπει να οδηγήσουμε 45 λεπτά για να δούμε τον μολυβί Ατλαντικό!!!!

charlie alexandra said...

xthes simera avrio

november said...

@ Τσουλί charlie, το ξέρω ότι είσαι στην παραλία all these days, πρέπει να μου το θυμίζεις;
@ΟΚ, now. Έστω ότι τάκι είναι η Κροτ και diastimata ο γνωστός φώσκολος της αστυνομικής σειράς (μου θες και καπουτζίδης). @Taki unlike other people, (βλέπε ανωτέρω ,charlie τη λένε), τη βγάζω στην παραλία μόνο ορισμένα Σαββατοκύριακα (η μέθοδος λέγεται προώθηση της οργής, χιιχιχι) και @diastimata: Και δεν κατάλαβες που θα σπείρεις εσύ έριδες! "Κο-ρί-τσια ιπ-πό-τες, α-γό-ρια μαύ-ρες κό-τες! "

Кроткая said...

ναι τάκι, εγώ ήμουν! χεχε

την τσάρλι τη μισώ, εντάξει, αυτό είναι σαφές!

charlie alexandra said...

μη με μισείτε γιατί δε μαυρίζω ομοιόμορφα
χαααααχαχαιχιχιχιχιχιαιχχεχεχεχ
μουτς